دزد کتاب!

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

دارم یه کتاب جدید میخونم .اسمش "دزد کتاب"هست.یه کتاب آلمانی اثر مارکوس زوساک

که هم زمان با جنگ جهانی دوم اتفاق می افته

اسم شخصیت اصلی لیزل هست(که اسمش منو یاد مارک دیزل میندازه)

بافت داستان خیلی جالبه چون راوی داستان مرگه!

و جمله ای هست که دلم میخواد شما هم بخونین:

وقتی مرگ داستان میگه,شما واقعا باید گوش کنید!

قسمت هایی که دوست دارمو مینویسم:

تو این کتاب یه شخصیتی هست به نام رودی.یه پسر که تو محله لیزل زندگی میکنه

هم سن لیزله.این علاقه رو اوایل کتاب از طرف رودی میبینیم

یه جای کتاب نوشته:آنچه بدتر از علاقه یه پسر به شماست,عشق او به شماست

نکته دیگه ای که خیلی دوست دارم در مورد این کتاب پدر ناتنی لیزله,هانس

مادر لیزل به جرم کمونیست بودن,دست گیر میشه و به یه خانواده ای دخترش رو میسپره.

پدر ناتنی لیزل از طرف اون خیلی قشنگ وصف میشه:چشم هایی از جنس نقره!

دوست نداشتن مردی که به رنگ ها توجه میکنه و در باره شون حرف میزنه خیلی سخته!

اسمش دزد کتابه,چون لیزل یه کتاب میدزده وقتی که جسد برادرشو دفن میکنن,توی گورستان!

یه کتاب راهنمای گورکنی!!!!و این اولین کتاب لیزله!اولین جرقه برای عشقش به کتاب!

بیشتر که بخونم,میام تعریف میکنم چی شد!!!!



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت15:57---24 اسفند 1389
سلام دوست

وبلاگ قشنگی داری (برات آرزوی موفقیت می کنم) من شمارو لینک کردم اگه بنده رو قابل دونستید شما هم این کارو بکنید / منتظرم (موفق باشی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:دخترک کتاب خور!,ساعت 13:9 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak